Movo Old Town Apartments nie jest hotelem, dlatego nasze usługi i obowiązujące zasady różnią się od tych obowiązujących w tego typu obiektach. Prosimy o zapoznanie się z „Regulaminem” gdyż jego akceptacja jest, obok opłaty, warunkiem pobytu w naszych apartamentach.
1. Apartament wynajmowany jest na doby. Doba rozpoczyna się o godz.15.00 w dniu przyjazdu i kończy o godz.11.00 w dniu wyjazdu. Nieopuszczenie apartamentu w dniu wyjazdu do godz.11:00 jest traktowane jako przedłużenie pobytu o kolejną dobę, za którą zostanie pobrana opłata. Wyjątkiem są sytuacje w których opóźnienie zostało z nami uzgodnione. Jeżeli goście chcą przedłużyć pobyt, powinni zgłosić nam to dzień wcześniej. Prośba zostanie spełniona, jeśli apartament nie został zarezerwowany przez kolejnych gości.
2. Klucze do apartamentu, w zależności od godziny przyjazdu są przekazywane przez pracownika portierni lub ochrony (wyjątek stanowi Movo Prestige Apartment ul. Świętojańska13 *) w budynku głównym przy ul. Podwale 13/15 (I piętro). Tam też się je oddaje po zakończeniu pobytu. Do każdego apartamentu przekazywany jest jeden komplet kluczy (niezależnie od liczby mieszkających w nim osób). W razie zgubienia kluczy pobierana jest opłata w wysokości 100zł.
3. Goście odpowiadają finansowo za szkody powstałe w apartamencie w trakcie ich pobytu. W praktyce oznacza to, że wszelkie naprawy zniszczeń, uzupełnienie braków w wyposażeniu lub usunięcia usterek zostaną wykonane na ich koszt. Płatność, która pokryje całość szkód, musi być uregulowana bezzwłocznie. W razie odmowy faktura za wykonane naprawy zostanie wysłana pocztą na adres gościa i, jeśli nie zostanie opłacona w terminie, przekazana do firmy windykacyjnej i KRD.
4. Przed każdym wyjściem goście są zobowiązani zabezpieczyć apartament przed ewentualnymi szkodami czyli zamknąć okna, drzwi i wyłączyć wszystkie urządzenia które mogą stanowić zagrożenie P.Poż. W przypadku naruszenia tych zasad i powstałych z tego powodu szkód, zastrzegamy sobie prawo do obciążenia gości kosztami, które pozwolą na doprowadzenie apartamentu do stanu poprzedniego.
5. Zawsze szanujemy prywatność naszych gości. Jednak zastrzegamy sobie prawo do wejścia do apartamentu bez ich wiedzy czy zgody, gdy istnieje uzasadnione podejrzenie, że łamane są zasady „Regulaminu” lub wystąpiło zdarzenie zagrażające mieniu i bezpieczeństwu przebywających w budynku osób (np. pożar, pęknięta rura, z której leje się woda itd.). O wszelkich takich zdarzeniach goście są zobowiązani powiadomić nas niezwłocznie.
6. We wszystkich apartamentach w godzinach 22:00 – 6:00 obowiązuje cisza nocna. Ale także poza tymi godzinami goście zobowiązani są zachowywać się tak, by nie przeszkadzać innym wynajmującym. Z gośćmi, którzy w sposób znaczący naruszają spokój oraz/lub dobra sąsiadów i nie przestrzegają powszechnie obowiązujących norm współżycia społecznego, mamy prawo natychmiast zerwać umowę najmu i wyprosić z apartamentu nie zwracając pieniędzy za pobyt. Jeśli dodatkowo będzie musiała interweniować policja doliczamy karę w wysokości 3000zł.
7. W apartamencie może mieszkać tyle osób, ile zostało zgłoszonych w momencie rezerwacji. Goście wynajmujący apartament nie mogą podnajmować go bez naszej wiedzy i zgody osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres, za który zapłacili. Osoby przychodzące do gości w odwiedziny mogą przebywać w apartamencie w godzinach 6:00-22:00.
8. W apartamentach, ale także częściach wspólnych np. na korytarzach, obowiązuje kategoryczny zakaz palenia tytoniu i korzystania z innych używek. W przypadku złamania tego zakazu i np. uruchomienia czujników dymu które są w każdym apartamencie, goście zapłacą 500 zł. za ozonowanie pomieszczeń.
9. We wszystkich apartamentach obowiązuje zakaz organizacji imprez typu: wieczory panieńskie, kawalerskie, urodziny. Złamanie tego zakazu połączone np. z zakłócaniem ciszy nocnej, skutkuje natychmiastowym zerwaniem umowy najmu i wyproszeniem gości z apartamentu bez zwrotu pieniędzy za pobyt.
10. Nie akceptujemy zwierząt domowych w naszych apartamentach. Za złamanie tej reguły pobieramy karę w wysokości 300 zł za każdy dzień pobytu.
11. Nie świadczymy usług gastronomicznych ani nie sprzątamy apartamentów w trakcie pobytu gości. Nasze aneksy kuchenne są wyposażone we wszystkie sprzęty umożliwiające przygotowywanie posiłków. Goście, którzy życzą sobie zmianę pościeli i wizytę ekipy sprzątającej muszą zgłosić potrzebę dzień wcześniej oraz uiścić opłatę 150zł.
12. Nie odpowiadamy za cenne rzeczy pozostawione przez gości w apartamencie (pieniądze, telefony komórkowe, laptopy, biżuteria itp.)
*Klucze do apartamentu Movo Prestige Apartment ul. Świętojańska 13 m 3 goście odbierają z skrytki znajdującej się przy drzwiach wejściowych do apartamentu i po wymeldowaniu się zostawiają w tej samej skrytce.